Hogyan szerezhet LEI kódot kevesebb mint 10 perc alatt

Tartalomjegyzék

Szerezze be LEI-jét
Töltse ki jelentkezési folyamatunkat mindössze néhány perc alatt.
15 perc alatt kész

Bevezetés

A mai digitális gazdaságban a sebesség számít. Akár új befektetési számlát regisztrál, akár pénzügyi entitást indít, vagy a megfelelőségi követelmények teljesítésére készül, egy érvényes Jogi Személy Azonosító (LEI) gyakran az első lépés. A jó hír? Mostantól kevesebb mint 10 perc alatt szerezhet LEI kódot, teljesen online – papírmunka, késedelmek és zavaró folyamatok nélkül.

Mi az LEI kód és miért szükséges?

Az LEI kód egy globálisan szabványosított, 20 karakterből álló alfanumerikus azonosító, amely lehetővé teszi a pénzügyi hatóságok és partnerek számára a jogi entitások egyedi azonosítását. Nemzetközi szabályozások, többek között a MiFID II, az EMIR és a Dodd-Frank értelmében kötelező, különösen az értékpapír-kereskedelemben, származékos ügyletekben vagy határokon átnyúló pénzügyi tevékenységben részt vevő vállalatok számára.

A GLEIF szerint 2025 júniusáig világszerte több mint 2,78 millió aktív LEI létezik. Csak 2025 első negyedévében több mint 92 000 új LEI-t adtak ki – ez bizonyítja, hogy a kereslet folyamatosan növekszik. A GLEIF azt is kijelenti, hogy az LEI-k növelik az átláthatóságot, a kockázatkezelést és az interoperabilitást a pénzügyi rendszerekben.

Ha vállalkozása bankokkal, brókerekkel, elszámolóházakkal vagy pénzügyi platformokkal foglalkozik, egy érvényes LEI megléte nem opcionális – hanem alapvető.

Miért fontos a sebesség és az egyszerűség

Sok szolgáltató még mindig hosszú űrlapokon vagy lassú manuális felülvizsgálatokon keresztül kínálja az LEI regisztrációt. Az LEI Systemnél más megközelítést alkalmazunk. Mint hivatalos regisztrációs ügynök, az egész folyamatot öt egyszerű lépésre egyszerűsítettük, amelyeket percek alatt elvégezhet.

Hogyan szerezheti meg LEI kódját – lépésről lépésre

  1. Látogasson el az LEI igénylő oldalra
    Egy letisztult, mobilbarát űrlapot talál, amely asztali számítógépen és okostelefonon egyaránt jól működik.

  2. Adja meg cégadatait
    Ha entitása szerepel egy nemzeti cégnyilvántartásban, a legtöbb mező automatikusan kitöltődik. Kevesebb gépelés, kevesebb hiba.

  3. Válassza ki a regisztrációs időszakot
    Válasszon egyéves időtartamot, vagy takarítson meg pénzt egy többéves tervvel – különösen hasznos, ha minimalizálni szeretné az adminisztratív feladatokat.

  4. Fizessen biztonságosan az Ön által preferált módszerrel
    Elfogadunk főbb fizetési módokat, beleértve a banki átutalásokat, hitelkártyákat, a Stripe-ot és a PayPal-t.

  5. Kapja meg LEI-jét – gyorsan
    Amint a fizetés befejeződött, automatikusan elektronikusan ellenőrizzük cégadatait. A legtöbb esetben az LEI-t néhány percen belül kiadják.

Már rendelkezik LEI-vel?

Ha LEI-je hamarosan lejár, akkor megújíthatja LEI kódját itt anélkül, hogy újra be kellene írnia adatait. Gyorsan elintézzük a megújítást, és értesítjük, amint elkészült.

Szolgáltatót szeretne váltani? Könnyedén átviheti LEI-jét az LEI Systemhez, a folytonosság elvesztése vagy komplikációk nélkül.

Kiadtunk egy gyakorlati útmutatót is: Hogyan újítsa meg LEI kódját – feltétlenül nézze meg, ha több kódot kezel, vagy előre tervez.

Miért válassza az LEI Systemet?

Bár új cég vagyunk, tapasztalatra és átláthatóságra épülünk. Íme, ami megkülönböztet minket:

  • Sebesség – A legtöbb ügyfél 5–10 percen belül megkapja LEI-jét.

  • Egyszerűség – Felhasználói felületünket úgy terveztük, hogy minimalizálja a súrlódást.

  • Érték – Világszerte a legversenyképesebb és legátláthatóbb árakat kínáljuk, további megtakarításokkal a többéves regisztrációk esetén.

  • Lefedettség – Több mint 200 joghatóságot támogatunk.

  • Hitelesség – A RapidLEI, a világ egyik vezető LOU-jának ellenőrzött partnerei vagyunk.

Nem szervezzük ki az ügyfélszolgálatot. Ha kérdése van, olyan személlyel beszélhet, aki alaposan ismeri az LEI folyamatát.

Miért fontos ez Önnek

Az LEI-k nem csupán bürokratikus azonosítók. Ezek:

  • Biztosítják a megfelelőséget a nemzetközi joggal

  • Bizalmat építenek a partnerek és intézmények felé

  • Támogatják a gyorsabb bevezetést bankoknál és kereskedési platformoknál

  • Csökkentik a csalási kockázatokat az átlátható tulajdonosi struktúrák révén

Ahogy a GLEIF magyarázza, az LEI-k globális elterjedése segíti a pénzügyi intézményeket megbízhatóbb és alacsonyabb kockázatú döntések meghozatalában.

Összefoglalás: miért az LEI System az okosabb választás

Az LEI kód igénylésének nem szabad bonyolultnak, drágának vagy időigényesnek lennie – és az LEI Systemmel nem is az. Ötvözzük a sebességet, az egyszerűséget és az akkreditált biztonságot, hogy olyan regisztrációs élményt nyújtsunk Önnek, amely megfelel a modern üzleti elvárásoknak: online, gyors és súrlódásmentes.

Mint a GLEIF hivatalos regisztrációs ügynöke, globálisan megbízható folyamatot biztosítunk szakértői támogatással és átlátható árazással. Akár először jelentkezik, akár lejáró kódot újít meg, vagy másik szolgáltatótól vált, az LEI System biztosítja, hogy megfeleljen a szabályoknak anélkül, hogy időt vagy erőforrásokat pazarolna.

Ha megbízható partnert keres, aki értékeli az idejét és megérti a megfelelőségi igényeit, akkor az LEI System a legjobb hely, ahol gyorsan, biztonságosan és teljes bizalommal szerezheti be LEI kódját.

👉 Kezdje meg LEI regisztrációját most, és csatlakozzon több ezer entitáshoz, amelyek már egyszerűsítik a megfelelőséget az LEI System segítségével.